Alla helgons dag

Vakna med ett bättre humör trots en lite kämpig natt. Robban hade redan åkt till min pappa för att monterar in en dörr i deras hönshus. Jag och pojkarna grejade inne och de samarbetade som aldrig förr. Gav varandra saker och tackade så vänligt. (Värmer i mammahjärtat att se sånt)
Robban kom hem vid lunch och sen gick vi och vila, Robban gick ut och förberedde inför morgondagens  snökäppssättning. 
Sen gick vi ut, jag och Ralle klippte löv med gräsklipparn och Robban och Wille kratta. Perfekt gödsling. 


Efter kvällsmat bakade vi sega cookies och oj va goda de blev. Tänkte bjuda i de till söndagsfikat i morgon hos mina föräldrar, om inte Robban käkat upp alla i natt. 


Vi tände även ett ljus för alla våra nära och kära som inte finns längre. 
Blir en sväng i morgon och hälsa på dem. (Halloweenpumpan fick också va med på ett hörn) 


Kommentarer
Postat av: Eva

Skönt med bra dagar.

2013-11-03 @ 10:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0