Busungar!!

Idag stog det städning på menyn. Konstigt nog hinner inte dammråttorna komma fram eftersom det de stora "råttorna" hinner skita ner innan. Mat, smulor, jord, löv och allt annat de hittar finns det på golvet vid dammsugning. Fast 2minuter senare så finns det smuts på golvet igen. Dum som jag va så dammsög jag innan lunch, ingen bra idé för etter lunch va det ett helt risfält på golvet. På em bakade vi hallongrottor. Gissa var hälften av allt mjöl hamna. Inte i bunken iallefall. Men självklart är det värt de när pojkarna hjälper till. 
Wille gav tummen upp för kakorna.
Eftersom min mormor var en gudinna på kakor så tänkte jag nu överta hennes roll. Hoppas hon ser ner från himlen med en stolthet i blicken.

(Wille lånar mormors glasögon och läser recept)

Nya rackartyg kommer varje dag, just nu är det att ösa allt på golvet soffkuddar, soffdynor, böcker, leksaker, blommor, precis allt!! Men men det är bara att se glad ut och plocka i ordning allt IGEN!! Haha dessa barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0