Dagarna springer iväg..,

Gårdagen sprang iväg som ett jihu. Trots att även jag, Ralle och Wille är förkylda så hade vi en bra dag.

Idag trotsade jag förkylningen och drog till affären för att handla (blöjorna va hel slut). Pojkarna skötte sig som vanligt. Wille är så hjälpsam och nöjd över att få välja råvaror och plocka upp på bandet. Ralle är nöjd  över allt folk simhall kan heja på.
På kvällen åkte jag in med Sandra och träna lite. Inte jätte effektivt från mig då halsen ömmar. Men skönt med lite egentid.

Antibiotikan har inte gett någon effekt än, feber, snorig, väldigt hög puls, andfådd och dålig syresättning. Men i hoppas på en bättring snart. 
I morgon är Robban hemma då jag ska med jobbet till Tjörn (tjolaholm slott) ska bli mycket trevligt. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att åka iväg med jobbet! Hoppas du kryar på dig tills dess! Kramar!

2013-11-20 @ 21:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0