Efterlängtat besök.

Natten va lugn inga större problem. Sovmorgon till 8:00 då personalen kom
in och hade sin rutinkontroll (var 3:e timme). Morgonen gick fort och en lungröntgen gjordes. Sänkning av morfinet också.
Sen kom syrran med familj och mamma, pappa och våran efterlängtade Wille. Han sken upp som en sol och ropa mamma. Åhh vad jag har saknat honom och tårarna kom. 
Vi lekte lite i lekrummet och pratade. Efter en stund var det dags för mat till Ralle. De andra åkte till syrran för käk. Wille stannade sen kvar för några nätter i gråbo. Tur jag och Robban har såna fantastiska familjer som alltid ställer upp och bryr sig så. (Tack mamma och pappa för dessa dagar med Wille. Vad vore jag utan er?)


Dagen har gått bra annars. Lite jobbigt för oss och Ralle med alla slangar som hela tiden är i vägen, speciellt när man kan stå upp igen. 


Sen vill jag tacka alla fina människor som skickar sms, ringer och skriver fina ord till oss. Ni ger oss energi och styrka i det vi går igenom. Ännu en gång tusen tack. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0