Fars dag!

Har idag fått ett ännu ett tillfälle att fira fars dag och det är jag tacksam för. För min pappa är ju faktiskt en av anledningen till att jag lever. 

Sen har ju mina barn fått en fantastiskt fin pappa. Vet att han skulle göra allt för våra barn och aldrig svika dom.  Svårslagen!!! Wille och Rasmus grattade  honom med hand favoritchoklad, tråkig trisslott och en biokväll. Fast biokvällen va bara för oss vuxna:)

Idag blev det de sista rycket i trädgården, alla leksaker in, gungor och täcka över sandlådan.
Gjorde även pizzabullar till middag. Mycket gott!
Robbans jobbarkompis kom även förbi med hans monster till fyrhjuling. Robban blev frälst och önskar att tomten är snäll i år. 

På em åkte vi för att fira pappa. Vi åt goda räksmörgåsar och hade en trevlig  kväll. Barnen älskar att vara där och va mycket nöjda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0