Inskrivning på DSBS

Dagen startade i ett rasande tempo trots planering och diverse förberedelse så var vi framme i Gbg 9:58. Snacka om  tajming. 
Väl framme så var det allmänt rörigt men vi träffade narkosläkare, barnssk, avd-läkare och kirurgen. 
Vi visste en del om ingreppet men mycket kom som en chock. Han ska ha 1st slang för pumpa ut luften ur lungan (läckage) 3 st slangar ur en halsådra, 1ur handleden (mäter puls, satration blodtryck osv) och sen ryggmärgsbedövning från ryggraden.
Han kommer va ordentligt smärtlindrande eftersom de kommer gå hårt ut mellan revbenen.
Efteråt ska vi ligga på IVA ett tag tills han mår okej pga hans tillstånd och sjukdom.
Just nu känns allt skit, man vill bara ta väskan och dra. Jag skulle utan tvekan ta all smärta och hand sjukdomen tyvärr är livet inte så. 
Mitt älskade barn: varför varför DU???



Wille min stora älskling har det toppen hos mommo och mofa. Bakar lussekatter och badar på Odenbadet. 


Kommentarer
Postat av: Ida - mamma till Nova och Kevin <3

Det finns inte så mycket mer man kan säga än att jag håller tummarna hårt att de kommer gå fint. Många kramar till er <3

2013-11-27 @ 05:53:09
URL: http://idacarlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0