Mysig lördag.

Igår for jag och barnen till stan gör att köpa en overall till Wille inne på kappahl. Till hjälp hade jag mamma som offrade sin lunch för oss. De hade nämligen 30% på hela klotet, perfekt tyckte jag. Vi kom ut med 3st nya mössor, 1par vantar och en kaxs overall. Mycket nöjda:)

På kvällen blev det goda räkmackor som hela familjen mumsade på. 

Idag så fick min bil en ordentlig rengöring inne i bilen. Det behövdes för fy va fort den blir smutsig. Barnen tvättar sin bobyCar och fyrhjuling, rediga pojkar. 
På kvällen kom Karina (farmor) och Ingvar på besök. De hade med sig thaimat som vi åt med god aptit. De åker nämligen till Thailand imorgon. Gissar att de får en skön resa. 

Tyvärr har Robban blivit förkyld och febrig så vi ber till gudarna att inte Rasmus blir smittad. Det vore en mindre katastrof nu när han ska opereras. 
Får just nu mår han okej, syresättningen ligger okej och inga stora mängder syrgas behövs. Mycket beror ju på att vi har varit jättenoga med att inte träffa andra barn (dagisbarn). Tråkigt men nödvändigt!




Kommentarer
Postat av: Stina

"Släng ut" robban nu när han är dålig ;) håller tummarna att rasmus inte blir dålig!

2013-11-17 @ 19:19:28
Postat av: Anonym

Sicken tuff kille på fyrhjuling! :) håller alla tummar o tår att Rasmus slipper förkylningen!! Kramar Anna

2013-11-17 @ 21:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0