Onsdag mitt i veckan!

Redan mitten av veckan??!! Om 2v så är Ralle nyopererad och inte i toppform. Kan inget annat än säga att det känns riktigt riktigt jobbigt. Men men:(

Idag fick det bli ett besök i mataffären då det började eka tomt. Det låter hemskt men det är nog en av veckans höjdpunkt. Komma ut från huset och se lite folk;)

På em bytte jag och Robban av varandra. Jag skulle nämligen in till gymmet och träna ihop med Sandra. Perfekt, förena nöje med nytta. Nackdelen är att vi inte hinner prata så mycket. Något vi annars är väldigt bra på!! 
Sen hem och ta hand om vilddjuren!




Kommentarer
Postat av: Stina

Ursäkta att jag frågar, du behöver naturligtvis inte svara, men va är det för operation han ska göra? Håller tummarna så hårt det går, att det går bra med önskat resultat! Ni är grymma!!

Svar: Klart du ska fråga. Han ska operera bort en bit från lungan för provtagningen. Det gör dom för att slutställa diagnosen. Tack fina du!
Marie

2013-11-14 @ 19:58:01
Postat av: Anonym

Han är så söt lille Rasmus. Stackarn va han får genomgå fast han är så liten.

2013-11-14 @ 20:56:49
Postat av: Stina

Okej, då förstår jag. Lille rasmus! Kram på er

2013-11-15 @ 13:40:06
Postat av: eva

Handla mat är gött.

2013-11-16 @ 08:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0