Sämsta fredagen på lääänge!

Kommer ett litet klagande nu...
Natten va kass, flera uppvaknandet, sensorn till satrationsmätaren krångla, Ralle drog ut grimman 5 gånger, + 1 1/2 timmes ordnade med Ralle. 
Sen va barnen på superkasst humör, stod och drog och skrek på mig när jag fixa frukosten. Sen matvägrar dom. 
Snabbt iväg för att hinna handla lite och fixa med alla intyg, f-kassan och kopiera. (Gör det hos mamma då vi inte har någon dator). Stress och trotsiga barn. Fuska och köpte en chessburgare till barnen. Jag köpte ingen, vilket resulterade i blodsockrerfall. 
Hem för medicinering. Sen blev det en annan incident som jag behövde ringa vårdcentralen om, hittade inte mobilen. 
Barnen va uppe på övertid och levde rövare ( slänga allt de ser på golvet)
Yes de somna. Halleluja;) 
Ner och träna i källaren. 
Väcka barnen, Ralle har jätteont och skriker hysteriskt. Wille härmas. 
Ja så höll det på hela dagen. Snart går Wille och lägger sig. Då åker godiset fram och soffläge. Äntligen!! 
Hehe så här är min vardag men med dålig sömn och mat blir det xtra jobbigt ibland. Nu dag i morgon och mer energi. 




Kommentarer
Postat av: Eva

Du glömde att skriva att du låste ute dej också:)

2013-11-02 @ 13:04:44
Postat av: Lina

Sika barn. De blir stressigt ibland när man ska göra nåt med 2 småbarn. Gullig krokodil. Den gillar ja.

2013-11-02 @ 20:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0