Dagen bara sprang iväg....

Dessa busungar, full fart HELA tiden. Rackartyg och bus, helst när inte mamma ser. Tänk va tålamod jag har nu  jämfört för några år sedan och tänk vilken kärlek de ger!! 
Idag har dagen bara flugit förbi. In och handla på fm. Fast vi helst inte ska ha med Ralle och handla då gjorde jag det ändå. Mycket med handsprit så dödar det ju lite bakterier. Blir ju folkskygg annars;) 
Hem och käka mat, medan barnen vilade jag så gjorde jag proteinbars och förberedde tacopajen till kvällsmat. Gott gott gott..


Efter vilan och medicinering så gick vi ut på en promenad för att möta Robban. 
Vi sa i stort sett bara hej innan jag for iväg på Zumba med Sandra och Ida. 
Nu efter kvällens bestyr sitter jag och Wille och myser i soffan medan Robban lägger Ralle. Helt slut!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

De är stressigt liv me 2 småbarn. Men
Mysigt. De är bara en
Kort tid i livet.

2013-10-05 @ 19:02:14
Postat av: Eva

Fina mössor.

2013-10-05 @ 20:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0