En riktig höstdag.

Efter en kass natt med barnen (Robban somnade liggandes på golvet) hos Rasmus tillslut. Lite krångel med syrgasen och en lekstugan kille är inte så poppis på natten. 
Mycket kaffe och en god frukost fick oss på fötter. Vi gick ut och lastade på allt skräp som blivit stapplat på hög efter renovering och diverse rensningar i förråden. Vart kommer allt ifrån???  
Lagom trött efter maten så tänkte jag passa på att vila lite medan Robban va på tippen med skräpet. Men tydligen så vill inte Wille vila middag längre. Så från 2 timmars egentid på dagen till 0minuter  känns just nu lite jobbigt. För behöver den tiden för lite nervarvning. För att vaknar massa gånger varje natt och sysselsätta barnen hela dagen fram till läggdags mellan 20-21:30 är inland ganska påfrestande. Ni som inte tror mig, kom gärna hit en dag;) 

Eftermiddag fortsättes ute i rusket. Gjorde höstfint genom att ta in utemöblerna, grillen, skruva upp min rosspalje och annat plock. Känns riktigt skönt att få ordning på allt inför vintern. Trots att Wille inte vilat något på hela dagen så somnade han inte förrän kl 20:15. Jaja våran tid den kommer med. Just de Rasmus blev fri från febern efter 8 dagrar och vi slipper bli inlagda igen. Tummen upp för de! Trevlig kväll.
 Äntligen fått ordning på rätt stolek på bilderna. 
(Wille åker Bob på grus, funkar också fast inte lika lätt).


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad effektiv du är Marie! Tittar på mina utemöbler varje dag o tänker att snart ska jag ställa in dom ;) skönt att höra att Rasmus är fri från febern! Kramar till er!

2013-10-05 @ 23:39:07
Postat av: Lina

Ja vet de är jobbigt när di små slutar att sova på dan de tyckte ja me. Vänta bara tills han klättrar ur spjälsängen.

Svar: Hehe det gör han redan;)
Marie

2013-10-06 @ 13:47:43
Postat av: eva

Skön bild på Wille

2013-10-07 @ 20:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0