Händelserik dag.

Regn och rusk idag med men det gör inget. Vi hade fullt upp hela fm här inne. Eller barnen gjorde så JAG hade fullt upp. Öppnade garderoben och slet ut alla sängkläder, handdukar mm. Men barnen va jättenöjda! 
Efter maten gick jag upp och la barnen. Medan jag satt hos Rasmus hörde jag att Wille hoppa ur sängen och sprang ner.  När Rasmus väl somnat gick jag ner. Så under tiden har Wille roat sig med en spritpenna. Fint smink sa han;)
På em kom mamma, vi gick en promenad, plantera lökar och lagade lassange
Robban har varit och köpt en dubbeldörr till vårt utbygge som blir nästa år. Eftersom pengar inte växer på träd så får man passa på när bra erbjudande finns.

Idag ringde Ralles läkare, operationen blir om 3-4v.  Eftersom han fortfarande har feber (6dagar) så blev det antibiotika insatt igen. Hoppas febern ger sig nu.

Kommentarer
Postat av: Lina

Det var väl bra att få veta när operationen blir fast nervöst ochså förstår ja. Tror du inte att febern beror på tänderna? Alva hade ju feber varje gång hon fick tänder å var förkyld. Eller beror de på hans sjukdom kanske? För ni andra har in blitt smittade?

Svar: Skönt att veta när operationen är men som sagt nervöst. Läkaren har sagt att vi ska ge antibiotika när han har feber oavsett vart den kommer ifrån. Övrig familj mår bra:)
Marie

2013-10-23 @ 15:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0