Monster i skår

Feber har sjunkit på Rasmus men kvar är fortfarande ett litet monster. Hoppas att det är tänderna som spökar. Fast det är inte konstigt att det gör ont i munnen när tänderna vill komma igenom. 

På fm drog vi in till stan och hämtade upp mamma (mormor) och uträttade lite ärenden på stan. Apoteket som vanligt, Robban fick ett par fina skor, lite blommor och ica maxi. Både jag och barnen va mycket att mamma va med. 
Hem och äta och vila. Även jag la mig i soffan och sov en stund. Så skönt och behövligt!

På kvällen blev det hamburgare med bröd. Jag råkade köpa fel. Tog färska hamburgare med het chili smak istället för original. Barnen fixade jag i ordning så det blev kycklingburgare istället. Jag och Robban hade eldslågor ur öronen sååå starkt det va. Vi åt mer ostbågar senare i stället;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0