Sista oktober.

Fattar inte att tiden går så fort. Sen jag blev mamma tycker jag bara att tiden springer iväg. På ett sätt ser jag fram emot framtiden men självklart vill jag att tiden ihop med min familj ska stå still. 
Viktigast är ju att Rasmus blir "bättre" och får ett bra liv. För så länge han har syrgas så måste vi vara hemma. Hur länge det blir vet vi inte men vi pratar nog år. 
Ibland känns det jobbigt att få va hemma så länge, iallefall isoleringen men det är guld värt att få tillbringa det med de finaste i mitt liv. 

Idag blev det en fixar dag, städa, plocka i ordning saker som legat förlänge på ett ställe och massa annat. 

Mamma kom på em och sällskapade oss. Vi käka mellanmål och gick ut på en promenad. Robban kom hem senare idag, han va på 1timmes massage. Vilken är han behöver.Hårda dagar som snickare! 
Dax att lägga Rasmus så vi hinner se på vikings kl 21:00. Trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Eva

Robban missar nog Vikings ser ut att redan sova.

Svar: Hehe gårdagens foto:) idag är han lite piggare.
Marie

2013-10-31 @ 21:19:24
Postat av: Stina

Robban junior, Robban och Robban mini :)

2013-11-01 @ 08:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0