Tankar positiv energi med fina vänner

Fina människor i ens närhet betyder så mycket. 
Min fina bror kom idag på fm och hälsade på. Vi uppskattar det så himla mycket och barnen älskar honom verkligen. Tyvärr och självklart väldigt roligt för Erik, så åker han till Australien i 6månader. Hur ska vi klara oss utan honom. Tur internet finns. Bättre morbror och bror får man leta efter!!!


 Vi åt och han hjälpte mig att lägga barnen!
På kvällen åkte jag iväg på ljusparty hos bästa Anna. (Varför åka på ljusparty närman  inte får ha några ljus tända)?? Jag köpte iallefall 2st ljushållare. Finns ju elektriska ljus. :) hade en Jättetrevlig kväll, god mat och människor som ger massa positiv energi. Det behövde jag:) 

Kommentarer
Postat av: farmor elvira

vilken fin fmilje ni är.at stödja varandra så fint.vi tänker på er.kramis farmor Elvira och sigge

Svar: Familjen är det viktigaste man har. Därför är vi så tacksamma att vi har er! Kram
Marie

2013-10-24 @ 20:45:53
URL: http://livetiskar.blogg.se
Postat av: Anna

Tack för att du kom Marie! Var jätte kul att träffa dig! Får kika på o learys nån dag skulle va så kul :) kramar!

Svar: Tack själv. Ska höra lite med mamma och pappa. Vore riktigt roligt att käka gott och prata skit;) kram
Marie

2013-10-24 @ 21:17:25
Postat av: Malin

Ja, han är bra fin vår lilla bror!!

2013-10-25 @ 07:24:13
URL: http://Graboliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0