Trevlig dag!

Redan onsdag??? 
Idag för vi iväg för mat handling. Kundvagnen blev full som vanligt inkl 2 barn. Fick dock en utskällning av en tant. Hon tyckte jag va en oansvarig mamma som lät mitt ena barn STÅ i vagnen. De kan ju faktiskt ramla ur. självklart kan de hända men att Wille ska få härja fritt i mataffären. Nej tack!!! Fy skäms på mig;) 
Hem och fixa lunch sen på em kom Micaela och Charlie på besök. Mycket trevligt. Efter det så va det dags för Zumba med Sandra. Trevligt och svettigt! En bra onsdag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Dessa tanter, dessa tanter!!

Låter som en bra dag, kul med Zumba!!!!

2013-10-09 @ 21:29:22
URL: http://Graboliv.blogg.se
Postat av: Eva

Gött med goa dar..

2013-10-10 @ 09:21:19
Postat av: Therese

härligt Marie. Säkert 100 år sedan den tanten hade småbarn själv, så hur skulle hon kunna komma ihåg hur det är med två busiga killar.

2013-10-10 @ 10:01:32
Postat av: Lina

De är bra att du håller igång kroppen. Var tränar du?

Svar: Jag träna Zumba, hehe min kropp behöver att röra på sig;)
Marie

2013-10-10 @ 10:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0