Bygga stenmur.....

Har i hela mitt liv blivit hjärntvättad med massa blommor och trädgårdsprat av min kära mamma. Har aldrig varit intresserad innan utan bara verkat intresserad😜. Men sen jag skaffat egen trädgård så har intresset växt. När vi flyttade in i huset så röjdes det väldigt mycket. Speciellt runt huset (dränerade). 
Men nu kommer det roliga att återskapa. Bygga upp en lummig och blomstrande trädgård. Helst ska den sköta dig själv, speciellt rensa och hållas i trim. 

Det senaste projektet vi håller på med är att bygga en stenmur. Så hela familjen åker iväg med traktorn och hämtar sten på grannbondens gärde. Lastar den full med fina sten i skopan och puttrar hem. Alla nöjda och glada fast det kommer bli mååånga vändor med traktorn. 


 

Kommentarer
Postat av: Ely

Kul att du börjat blogga Marie! Stenmurar är superfint! Jag är lite avundsjuk på ert mysiga ställe, speciellt på den lilla bäcken!! :-)

2013-09-17 @ 22:34:38
Postat av: Åsa Friberg

hej bruden =)
en så fin bild på familjen, ja ville bara kolla in här å läsa lite om er =P *nyfiken* hihi krama hela familjen från mig och ta hand om er, har förståt att ni har det "jobbigt" med ett av barnen och självklart önskar jag er all lycka som finns på jorden, de är så fina föräldrar värda som ni två är. kram på er alla 4:a// Åsa

2013-09-20 @ 08:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0