En Jeep är bra till mycket;)

Ställde kl på 8:00!!! Ifall jag skulle få sovmorgon. Det fick jag verkligen, även Robban och Wille som blev väckta av Rasmus kl 8:45. Mer sånt tack! 
Jag for in till bytesmarknaden på media ihop med mamma, Malin och Niklas. Jag fynda 2 par fodrade stövlar, lego, skaljacka, pussel, böcker och en resesäng. 
Sen blev det systemet och Ica Maxi och handla lite till räksmörgåsarna till kvällen. 
Eftermiddag gick åt att försöka få upp en enorm buske som härjat fritt allt förlänge. Tur att Robban har en sååån bra jeep;) den använde vi som dragkraft.


  
Vi gottade till det med räkmackor till kvällsmat. Wille åt bara räkorna, som tur va köpte jag 1kg;) barnen fick även lite lördagsgodis, ett STORT misstag. De hade sockerkickar och härja som sjutton. 
Jag och Robban satt bara och skakade på huvudet av deras tokigheter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0