En jättebra Jul.

Wow vilka kanondagar vi har haft nu i jul. Vi har tyvärr inte kunnat träffa alla barnens kusiner pga av vårt "barnförbud". 
På själva julafton firade vi ihop med mamma, pappa och farbror med familj. Vi åt julbord på dagen och lutfisk på kvällen. Oj så gott.
Tomten kom och barnen hoppade av lycka av alla fina julklappar.



Juldagen firades av hos Karina och Ingvar. Vi va själva eftersom de andra firade ihop dagen innan. Även denna dag kom tomten med fina julklappar. 
När pojkarna åkte hem så åkte jag och Anna på förfest inför lite party uppe på bredablick. Väldigt oplanerat men impulsivt men va bra det blev.

Idag vaknade jag upp hos mina föräldrar. Sen vi åkte jag, mamma, pappa, syrran med familj + farbror med familj hem till oss för den årliga "uteträffen". Vi drack glögg, gick tipspromenad, grillade korv och hade ett bra avslut på en bra jul.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0