Crousing och slösöndag

Igår va vi på flygfältet och kollade in alla gamla och fina bilar som ställdes ut. Mamma och pappa var även där och sålde av lite gamla grejer. Varm men en rolig fm. 
 



Sen åkte vi hem och vilade för att sen åka in och ta några strög på stan i mamma och pappas bil. Pojkarna tyckte det va riktigt kul.
Sen åkte Robban hem och jag fortsatte min kväll i brorsans bil och hans vänner. Senare träffade jag Anna mfl och vi hick runt och kollade läget. Ett mycket lyckad kväll. 





Eftersom jag sov hos mamma och pappa i natt så blev jag  väckt kl 10:45. Det va inte igår, Dock va jag hemma kl 04:00 inatt så den sömnen behövdes. 

Idag så har vi haft det lugnt och skönt. Regn, åska och rusk har det till och från idag. Så filmmys och pizza gjorde dagen optimal för en bakfull mamma.




Lite lek med morbror han vi också med idag, samt jaga katten med flugsmällare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0