Lev i nuet

Idag när jag och Sandra gick en promenad i stan så pratade vi om livet osv. Livet är inte så förutsägbarhet hela tiden och varför går man runt och väntar på något, varför njuter man inte varje dag eller tar vara på det man har?? Vänta tills i morgon för att berätta att man uppskattar en vän, skicka ett sms direkt, umgås inte med folk som bara tar energi, njut av god mat och träning, ta vara på din familj för en dag kanske den inte finns längre. Det kanske är lätt att säga men jag ska verkligen bli bättre på att ta vara på det dom betyder något för mig!!!!
Sandra, du är en underbar vän:)

Idag har jag städat men inte pojkarna!




Nu vill vi ha bättre väder så barnen kan komma ut och göra av med all energi.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh Marie <3 Jag får tårar i ögonen när jag läser ditt fina inlägg! Du är bäst <3

2014-07-03 @ 22:50:04
URL: http://sandracarlgrensliv.blogg.se
Postat av: Ullis

Mycket fint och klokt skrivet!

Svar: Tack! Kul att se dig här:)
Marie

2014-07-04 @ 20:38:50
URL: http://ietthusvidskogensslut.wordpress.com
Postat av: Malin

Håller med dig helt! Man ska njuta av livet och alla ens nära och kära! Du är en fantastisk syster med ett enormt stort hjärta!

Svar: Oj man tackar. Detsamma till dig fina du!
Marie

2014-07-05 @ 00:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0