Blomköp och promenad

I morse ringde mamma och drog med oss till handelsträdgård i karleby. Tänkt att åka dit själv med barnen men insåg tidigt att det aldrig skulle gått. Men vi lyckades köpa det jag behövde. Wille hittade vi i en sandlåda på en annan tomt och Rasmus fick vi bära där ifrån. Tur att mamma var med!!!

Sen va jag helt slut och tänkte vila när barnen som men inte då. Wille skulle inte sova utan va uppe och vänta in Robban för att köra grävmaskin. (Den kom igår kväll). Jaja vi hade lite mys och jag halvsov lite. Skönt!

Sen när Robban kom hem så flydde jag fältet och åkte in för att träffa Sandra för en promenad. Vi gick nästan 80min och den tiden gick fort. Alltid lika trevligt att träffas. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0