Grejar ni alltid?!

Hehe precis så sa en utan våra grannar idag. Visst det stämmer nog. Men vi är ju ute så himla mycket jämt och klart då kan man ju inte sitta still hela tiden. Både jag och Robban har stora myror i brallorna. 

Idag kom pappa och hjälpte oss att lasta bort de sista gruset som låg vid vägen. Så ribban kunde köra upp det på berget så länge.



Medan de stora och små pojkarna körde grus så han jag klippa gräset i lugn och ro.
I morgon ska vi till Borås djurpark och även sova över 1 natt där. Ska bli så himla kul och detta är riktigt stort för oss. Det bara sprudlar idéer på allt vi ÄNTLIGEN kan göra. 


Rasmus hjälpte mig att vattna lite blommor idag. Gissa om jag blev blöt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0