Helt fantastisk.

Vi har alla hinder att möta här i livet, små som stora. Våran familj eller framför allt rasmus kämpar just nu igenom ett stort hinder. Men mitt i detta elände så har det kommit någonting bra utav detta. Våran lilla familj har växt oss starka ihop. Jag och Robban är starka tillsammans och har nått en djupare och   bättre relation. Vi försöker inte tjafsa om småsaker som inte är betydelsefulla. 
Ville väl egentligen säga att jag funnit min livs kärlek och är så tacksam och imponerad av den person han är. Roliga, tokig, omtänksam och en fantastisk far till våra barn. Helt perfekt för mig!!

Idag tog vi en sväng till djurparken och gjorde av med lite energi. 



Efter maten somnade jag och barnen som stockar och Robban gick ut och putsade klart sista sidan av grunden. 3,5 timme senare var han klar och gjort en kanonjobb. 

Sen åkte jag och Sandra in till gymmet, det ända jobbiga är väl att vi inte hinner prata om allt vi vill;) 


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja han är allt bra den där Råban!

Svar: Väldigt bra:)
Marie

2014-06-23 @ 07:21:26
Postat av: Linda, mamma till Majken & Arvid

Oj. Finns den tågen på djurparken här i Falköping?
måste den vara ny.

Svar: Några studenter hade den i kortegen och sen hamnade den på djurparken. Mycket roligt:)
Marie

2014-06-23 @ 10:44:19
URL: http://mammatillmajkenocharvid.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilket häftigt tåg, vart var de tåget nånstans?

Svar: Står på lekplatsen längst bort på djurparken.
Marie

2014-06-23 @ 19:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0