Herre jösses

Vilka små söta killar jag har men va rackartyg de gör HELA tiden!! Det går inte släppa dem en sekund. Men nu är nästan alla omogna jordgubbar uppätna, grannens blommor plockade, grenarna ligger i hela dammen, listan kan bli låååång och allt detta hände under 3 minuters obevakat tillstånd. Men det händer även att de är väldigt duktiga, som när de hjälpte mig att vattna blommorna.

Även idag så jobbade Robban över fram till kvällen. Så vi va tvungna att åka att handla. Det gick helt ok, förutom att Wille försvann 1 gång och jag såg ut som jag genomfört ett gympass efteråt.
Rasums har haft några jobbiga dagar och humöret har varit både bra och jättedåligt. Men humor har han.

Idag kom de från hjälpmedel och gjorde service på Rasmus stora koncentrator. Så nu går den 1 år till:) 



Kommentarer
Postat av: Lina

Kul me barna men tufft ochså samtidigt som de är mysigt. Allt i ett paket får man när man skaffar dem.

Svar: Ja det paketet innehåller väldigt mycket:)
Marie

2014-06-26 @ 21:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0