Massa ärenden helt på egen hand

Idag har jag åkt fram och tillbaka hela dagen känns det som. 
Först till hyrtjänst och lämna tillbakablick saker vi lånat till gjutningen, sen lite andra ärenden i stan för att sen åka till skara och klippa mig. Han även in i en leksakbutik och köpte en present till Wille och sist men inte minst handlade jag lite på ICA.

När jag kom hem sov barnen middag och jag kastade mig i soffan för en snabb lur. 
Sen kom mamma och pappa på en fika. Medan pappa, Robban och barnen inspekterade jobbet vi hemgjorda igår så åkte jag och mamma och kollade på rosor i Gudhem.
Wille fick även en skinnjacka av mamma och pappas granne. 

Sen på kvällen åkte jag in och tränade med Sandra. Lagom seg i benen efter gårdagens slit.

Frusen kille efter i smyg ställt om varmvattnet till kallvattten i badkaret. Jaja ren blev han iallefall;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0