Tankar energi med vänner

Ett fönster fattigare blev vi idag när det murades igen. Det va nämligen ena toafönstret i källaren som blev offret. Lite synd men det andra kommer bli kanonbra. 

Efter det så åkte jag in och fixade lite ärenden på stan. Mitt körkort är oförklarligt borta så åkte förbi polisen ifall det möjligtvis låg däremot icke. Mitt pass gick självklart ut för 3 v sedan, så inget id har jag nu. Men eftersom jag är stammis på Apoteket så kunde jag som tur va hämta ut Rasmus medicin ändå.
Fm avslutades med vattenkrig, fuskit få vi föräldrar va utan vattenpistoler.



På em kom familjen Lantz/Larsson (Axel  va dock inte med) på lite korvgrillning. 
Barnen lekte och härjade. När väl de kommit överens om alla saker så lekte de riktigt bra. 
Vi föräldrar satt och tjöta skit och njöt av det sköna vädret som snabbt blev det kalla vädret när solen försvunnit bakom träden. Härligt med sköna sommarkvällar ihop med ens vänner. Då laddas batterina upp igen.




Kommentarer
Postat av: Mario

Ser härligt ut ! Bygget tar ser fint . Kram

2014-06-03 @ 06:13:51
Postat av: Stina

Åh va roligt och va duktiga ni är! När drar resten av bygget igång? Gör ni det själva också?!

Svar: Vi gör allt själva förutom vissa saker som el, och tak. Vi kör på, när ena saken är klar förutsätter vi med nästa steg.
Marie

2014-06-03 @ 22:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0