Traktorrace

Eftersom regnet äntligen kommit, och förhoppningsvis minskar den jobbiga allergin nu. Jag slipper också vattna ihjäl mig eftersom det är torrt i krukor och i mina land.
MEN det är inte bra eftersom vi ska/skulle gjuta i morgon. Jaja vi tar det på söndag istället. Under tiden har jag försökt förbereda så mycket som möjligt, skruvat ihop en ramp, börjat såga av lite panel och lagt fem lite saker som behövs.

På kvällen for vi iväg till östra tunhem på  traktorrace ihop med Sami, Neo och Leon. Det va säkert 20-25 tävlande traktorer som möttes i en bana som skulle köras på tid. 2 st i taget. Men när himlen öppnade sig allt för mycket så åkte vi hem. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0