Bort med betongplattan, trodde vi!!

Idag kom elektriker för att installera våran pump till avloppet som vi satt in. Funkade utan problem så det kändes skönt. Samtidigt slet jag hårt med att gå bort gruset runt betongplattan. Robban kom till slut och hjälpte till. 

När vi väl skulle testa att bila lite i plattan så tog det stopp. Hård och massa betong tog stopp på det roliga. Blir att hyra en bättre maskin. 



Sen fick jag ett infall om att ha en dejt med min underbart snälla sambo. Så vi lämnade av dem hos farmor och Ingvar så drog vi vidare till thai house i Skövde för en mongolisk barbecue. Ojoj vad mätt jag blev. 


 

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra infall!!

Shit vad lika Ralle är Robban på den bilden!

Hoppas ni hade det superbra :)

2014-03-09 @ 22:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0