Härlig söndag

Grabbarna hav mig en skön sovmorgon idag. Välbehövligt då jag varit trött och det dumma illamåendet har nu gått över till konstant smärta i magen. Men ska kolla upp det om det inte blir bättre. 
Men istället för att gnälla så gick vi ut i "snöregnet" och klippte det sista trädet. 
Himla skönt att det äntligen är klart! Nu lägger vi fokus på andra saker i trädgården:) 

Efter vilan åkte jag och grabbarna till mormor och morfar för söndagsmys. Robban var på möte. Men han dök upp sen när maten var klart;) 
Pappa hade kockat ihop helt underbara järpar i en gudomlig svampssås ihop med potatis. Eftersom han har snöat in på Mobergs kokbok så testar han olika maträtter. Vilket uppskattas väldigt mycket, speciellt när man blir bjuden! 



Kvällsbus med mormor, många tokigheter blir det när hon är i farten.

Kommentarer
Postat av: Stina

Det är inte magkatarr/magsår du har? :(

Svar: Ska till vårdcentralen på onsdag. Vet inte riktigt vad det är. Strålar ut i ryggen nu. Konstigt:/
Marie

2014-03-03 @ 18:52:30
Postat av: Stina

Det gjorde det på mig när jag hade magkatarr. Mådde illa, hade ont lite högre upp i magen och strålade ut i ryggen. Höll i sig ett par månader men flrsvann med lite medicin. Uscha!

Svar: Okej. Låter ganska likt faktiskt. Får se vad domen blir i morgon. Tack gör tipset. Sim sagt hoppas det går över fortare för fy tusan va kasst det är. Kram
Marie

2014-03-04 @ 11:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0