Herre min Gud...... Ge mig styrka;)

Ibland sätts verkligen ens tålamod på spel. 2 och 3 års trots resulterar i en väldigt tålamodsprövning hos mig. Kan allt själv, lyssnar inte, svarar inte och gör allt tvärt emot. Ibland kan jag bara skratta åt det men ibland får man djupandas många gånger.  Kan med all sannolikhet säga att de flesta föräldrar känner så.
Idag så skulle jag gräva ett nytt hål till min rosenbuske som måste flyttas pga utbygget. Lätt tänkte jag, men eftersom
Jag valde att placera den bredvid en stubbe så blev det inte SÅ lätt. Kom väl 15cm på 30 min, sen va det inte kul längre. nya tag i morgon igen. Barnen lekte med de stackars maskar som fanns i jorden. Många kramar och pussar fick de innan jag satte stopp för den leken. Blä!




Kommentarer
Postat av: Eva

Ja ut och gräv igen. Haha
Idag ska vi se på 19 800 tranor.

Svar: De har väl grävabstinens😜 det är många tranor att titta på!
Marie

2014-03-28 @ 07:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0