Hit och dit, fram och tillbaka

I dag sov pojkarna till 8:20. Väldigt skönt, fast jag vakna tidigare och låg och kika på mobilen och bara bara njöt av den varma goa sängen. 
Efter frukost så gick vi ut en sväng, men slutade med att Wille satt och skrek i 20min för att Rasmus hade tagit en leksak som han ville ha. Jag tröttnade på gnället och gick in med barnen och lagade mat. 

Sen kom mamma och passade barmen så åkte jag in till vc. Massa prat och undersökningar sen for jag hem igen. Ska ta ytterligare några prover på fredag. Tack Sverige för bra sjukvård, inte alla länder som har det så bra som vi. Klagas alldeles förmycket tycker jag.

Senare på kvällen så åkte jag in till brottarhallen för en intervjun ihop med med några andra tjejer. Det va nämligen 10år sedan det arrangerades SM i falköping. Så de ville prata lite om det.




Kommentarer
Postat av: Eva

Tack för god kaka idag.

2014-03-05 @ 21:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0