Nöjda pojkar

Kl 9:00 stod jag placerad i kön till bytesmarknaden på medis. Där mötte jag upp Sandra, Emma och mamma. Jag fyndade lite leksaker och en skaljacka till Wille. Perfekt att köpa lite vardagsgrejer och uteleksaker till ett billigt pris. Sen åkte jag vidare till vårat stamställe, Apoteket. Ralles sprutor och kanyler va slut igen. Hämtade även ut lite kort ( första gången på 2 år). 

Väl hemma så var det robbans tur att åka iväg. Han skulle fixa det sista med traktorn för att sen köra hem den till oss. Gissa att pojkarna var nöjda när den äntligen kom hem. Det blev ett strög genom byn ;). 

Vi testade som sagt att göra plankstek ikväll. Resultatet blev underkänt. Hade inne den för länge, potatismoset blev torrt, testade ny beasås och den smaka surt, köttet blev lite torrt. Haha bättre lycka nästa gång. Nu kan det bara bli godare iallefall. Barnen åt med god aptit och det va ju bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0