Mina fina fina barn

Vad skulle jag göra utan mina guldklimpar. Tänk va tråkigt livet skulle va utan barn. Vissa dagar är det kämpigt värre och vissa dagar är helt problemfria och riktigt roliga.

På fm så gick vi ut och samlade på oss lite D-vitamin. Tyvärr lyser solen med sig frånvaro men ut måste man ändå.

Mellan varven (ha koll på barnen) så har jag slippat, spaklat och slippat på en gammal dörr som jag ska fräscha till. Den ska sättas upp som en mellandörr till sovrum/kontor.

Medan jag greja i garaget så slirrade barnen med fyrhjulingen i leran på Gärdet. Jättehäftigt tyckte de!



Kommentarer
Postat av: Mario

Lera är ju det bästa som finns ...........Vilken fin dörr du håller på med .

2014-11-21 @ 19:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0