APT

I morse vaknade barnen och va glada och mysiga. Härligt! 
På fm gick isolerade jag och Robban spikade vindstopp. Sen vid lunch åkte jag in och lunchade med Tezz och Cilla innan vi hade APT. 
Skönt att hänga med jobbet lite också, händer ju en massa hela tiden. Då blir inte smällen sååå hård nära nu börjar jobba. När det nu blir????

Sen när jag kom hem så fortsatte vi med grejandet. Efter kvällsmaten tog energin slut och jag hamnade i soffan. Märks att man inte är van vid mycket folk ovh prat. 

Igår byggdes det en koja hör hemma. Mycket poppis.

Ralles feber ligger äntligen under 38grader men syresättningen är låg och han kräver mycket syrgas. Längesen han låg i dessa nivåer plus så länge:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0