Djurparken och tjejkväll

Ännu en härlig och solig höstdag på djurparken blev det idag.
Även denna gång tog vi med en påse äpple till djuren. 



Wille är en riktig buse, fort går det med. Han han under några få sekunder krypa  in under elstängslet till hästarna, samt släppa ut en get. Nu låter jag säkert som en ouppmärksam mamma men med två barn som man måste ha koll på  till 100% så går det fort.

Sen fot vi till farmor Karina och åt middag innan vi åkte hem och vilade middag. Eller iallafall Rasmus.

På kvällen så åkte jag och Sandra till "hem till mig" för en tjejkväll. Det bjöds på god soppa, bröd och ost. Sen lite kaffe och god choklad. Självklart åkte det med lite i en påse hem också. Tusen tack Sandra för en mysig kväll. Tur jag har dig!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tog ni me geten hem?

Svar: Hehe, en get är ju alltid bra att ha;)
Marie

2014-09-18 @ 22:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0