Plötsligt händer det!!

Eftersom jag är envis som en ånsa (sägs det) och jag ofta igronerar mitt mående så blir inte resultatet av detta så bra jämt. Efter mycket tjatt från Robban och lite påbackningar från några vänner samt en djävulusisk smärta så fick det bli en resa till jouren idag. Domen blev njurbäckeninflammation, som jag redan listat ut. Men men antibiotika i några dagar så ska jag nog kunna gå och sitta utan att jag dör mer eller mindre. 

Så min dag har varit lugn, sovit i soffan och precis mäktat med att rösta. Medan vi turades om att rösta så lekte barnen av sig på dagiset bredvid vallokalen.

Wille fick inspiration och bakade cupcakes när han kom hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0